субота, 19 листопада 2016 р.

Тема. Ембріональний розвиток. Функції плаценти.

Мета: ознайомити учнів з етапами ембріонального розвитку людини, довести шкідливий вплив аборту на репродуктивну функцію жінки та його моральний і духовний  аспект.
Очікувані результати:
характеризувати:
- розвиток зародка і плода;
- вплив факторів середовища на розвиток плода;
Обладнання: таблиці, малюнки підручника.

Тип уроку: комбінований з елементами гри „Дебати”.


Хід уроку.

І. Актуалізація опорних знань.
Фронтальна бесіда за питаннями.
1.     Як відбувається запліднення у людини?
2.     Які особливості має зигота?
3.     Чому дуже важливо, щоб у момент запліднення  організми чоловіка та жінки були здоровими?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
         Коли починається життя людини?
         Більшість учених, лікарів одностайно твердять: довго до її народження.
Але все ж коли? Чи є він насправді до 12 тижнів тільки придатком до організму жінки, як стверджували колись лікарі , що виправдовували аборти? Більшість учених приходить до висновку, що неможливо довести якоїсь чарівної хвилини, починаючи з якої зародок стає дитиною, людиною. Християнське вчення непохитне – життя людини починається з моменту зачаття.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Утворення зародка.
Розповідь з використанням малюнку підручника : дроблення заплідненої яйцеклітини.
2. Етапи ембріонального розвитку.
         - 18 день починають відчуватися удари серця зародка і діє власна система кровообігу.
         - 6 тижнів – може бути зафіксована робота мозку.
         - 7 тижнів – дитини може вдарити ніжкою. Має повністю сформовані очки, губи, язик.
         - 9 тижнів – дитина хапає рукою. Вона відчуває біль. Якщо предмет колеться, вона швидко відсмикне руку.
         - 10 тижнів (70 днів) – має всі характеристики, що і у дітей після народження.
         - 12 тижнів – у нього є власні відбитки пальців.
В Україні офіційно дозволене штучне переривання вагітності до 12 тижнів по бажанню жінки.
3. Гра „Дебати”
Питання:            „Аборт – це не тільки медична проблема”


Стверджуюча команда.
1.     Аборт причина безпліддя.
2.     Неможливість виносити дитину.
3.     Позаматкова вагітність.
4.     Вплив на майбутню вагітність.
5.     Одна з основних причин материнської смертності.
6.     Аборт – національно-державна проблема з демографічної точки зору.
7.     Аборт: моральний і духовний аспект.

Заперечуюча команда.               
Аборт  не можна виправдати тим, що:
1.     Навіщо плодити злиднів?
2.     Як прогодувати дітей у наш час? Як жити бідному подружжю, що має багато дітей?
3.     Дівчина незаміжня, а батьки проти дитини. Чоловік каже, що покине, якщо вона народить. Що робити?
4.     А якщо породілля помре?
5.     А якщо відомо, що народиться хвора дитина?
6.     Якщо заміжня жінка хвора і їй не можна народжувати?
7.     Як народжувати дітей, коли вчені підрахували, що скоро Земля не зможе прогодувати все населення?

Висновок: розгляд фотографії „Безмовний крик”. Перегляд відеоролика
Аборт – моральний і духовний злочин.
4.Подібність зародків людини і тварин (робота з малюнком підручника).

ІУ. Закріплення.
« Мікрофон» Чи згодні ви з висловом Рафаеле Баллестрині : „Найвірнішим доказом, що деякий народ дійшов до крайної точки свого падіння будуть ті часи, коли аборт буде вважатися справою звичною і абсолютно прийнятною”.

У.Домашнє завдання.
Вивчити                                          §
Підготувати повідомлення на тему: „Ви чекаєте дитину”
                                                        „Таїна народження”



Немає коментарів:

Дописати коментар