Тема. Ембріональний
розвиток. Функції плаценти.
Мета:
ознайомити учнів з етапами ембріонального розвитку людини, довести шкідливий вплив
аборту на репродуктивну функцію жінки та його моральний і духовний аспект.
Очікувані результати:
характеризувати:
- розвиток зародка і
плода;
- вплив факторів
середовища на розвиток плода;
Обладнання: таблиці, малюнки підручника.
Хід уроку.
І. Актуалізація опорних знань.
Фронтальна бесіда за питаннями.
1.
Як
відбувається запліднення у людини?
2.
Які
особливості має зигота?
3.
Чому дуже
важливо, щоб у момент запліднення
організми чоловіка та жінки були здоровими?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Коли починається життя людини?
Більшість учених, лікарів одностайно
твердять: довго до її народження.
Але все ж коли? Чи є
він насправді до 12 тижнів тільки придатком до організму жінки, як стверджували
колись лікарі , що виправдовували аборти? Більшість учених приходить до
висновку, що неможливо довести якоїсь чарівної хвилини, починаючи з якої
зародок стає дитиною, людиною. Християнське вчення непохитне – життя людини
починається з моменту зачаття.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Утворення зародка.
Розповідь з
використанням малюнку підручника : дроблення заплідненої яйцеклітини.
2. Етапи ембріонального розвитку.
- 18 день починають відчуватися удари
серця зародка і діє власна система кровообігу.
- 6 тижнів – може бути зафіксована
робота мозку.
- 7 тижнів – дитини може вдарити
ніжкою. Має повністю сформовані очки, губи, язик.
- 9 тижнів – дитина хапає рукою. Вона
відчуває біль. Якщо предмет колеться, вона швидко відсмикне руку.
- 10 тижнів (70 днів) – має всі
характеристики, що і у дітей після народження.
- 12 тижнів – у нього є власні відбитки
пальців.
В Україні офіційно
дозволене штучне переривання вагітності до 12 тижнів по бажанню жінки.
3. Гра „Дебати”
Питання: „Аборт – це не тільки медична
проблема”
Стверджуюча команда.
1.
Аборт
причина безпліддя.
2.
Неможливість
виносити дитину.
3.
Позаматкова
вагітність.
4.
Вплив на
майбутню вагітність.
5.
Одна з
основних причин материнської смертності.
6.
Аборт –
національно-державна проблема з демографічної точки зору.
7.
Аборт:
моральний і духовний аспект.
Заперечуюча команда.
Аборт не можна виправдати тим, що:
1.
Навіщо
плодити злиднів?
2.
Як
прогодувати дітей у наш час? Як жити бідному подружжю, що має багато дітей?
3.
Дівчина
незаміжня, а батьки проти дитини. Чоловік каже, що покине, якщо вона народить.
Що робити?
4.
А якщо
породілля помре?
5.
А якщо
відомо, що народиться хвора дитина?
6.
Якщо заміжня
жінка хвора і їй не можна народжувати?
7.
Як
народжувати дітей, коли вчені підрахували, що скоро Земля не зможе прогодувати
все населення?
Висновок: розгляд фотографії „Безмовний крик”. Перегляд відеоролика
Аборт – моральний і
духовний злочин.
4.Подібність зародків людини і тварин (робота з малюнком підручника).
ІУ. Закріплення.
« Мікрофон» Чи
згодні ви з висловом Рафаеле Баллестрині : „Найвірнішим доказом, що деякий
народ дійшов до крайної точки свого падіння будуть ті часи, коли аборт буде
вважатися справою звичною і абсолютно прийнятною”.
У.Домашнє завдання.
Вивчити §
Підготувати
повідомлення на тему: „Ви чекаєте дитину”
„Таїна
народження”
Немає коментарів:
Дописати коментар